Analýza webového řešení

Zpracujeme vám podrobný audit webu nebo e-shopu, ve kterém odhalíme slabá místa a navrhneme nové, efektivnější online marketingové aktivity.

Postaráme se o to, aby byl váš web přehledný a vodil vám relevantní návštěvníky. Nejdříve ze všeho ale musíme vypracovat podrobný audit stávajícího webu a marketingových aktivit. Z auditu pak vznikne promyšlená strategie, díky které budete vydělávat.

Podrobná analýza nám ukáže, co vaše cílová skupina očekává, a přesně to jí nabídneme. Nepřipravujte se zbytečně o výhodné obchodní příležitosti. Raději svůj web svěřte do ruky odborníkům.“

  • Miloš Novotný, odborník na webové audity

Co všechno obsahuje audit webu?

 

Analýza klíčových slov

 

Víte, jak přesně lidé na internetu hledají vaše produkty nebo služby? Abychom to zjistili, vypracujeme analýzu klíčových slov. Dostanete přehledný seznam hledaných frází na Googlu a Seznamu, které využijete při SEO optimalizaci. U každé fráze uvidíte četnost hledání a konkurenčnost. Zároveň vám doporučíme, jaká klíčová slova byste měli na svém webu používat, abyste dosáhli těch nejlepších výsledků. Analýzu dále využijete také při tvorbě obsahu na web, PPC kampaní a dalších marketingových aktivitách.

 

 

Analýza konkurence

 

Na jaké klíčové fráze se zobrazuje vaše konkurence a kde všude propaguje svoje produkty? My to za vás zjistíme. Následně porovnáme vaše služby nebo produkty s konkurencí a navrhneme vám online marketingové činnosti, které přivedou zákazníka právě k vám.

 

 

Zhodnocení stávajících marketingových aktivit nebo navržení nové strategie

 

Snažíte se, aby byl váš web vidět, ale stále se nic neděje? Podíváme se vašim online marketingovým aktivitám na zoubek. Často se stává, že klient dává do reklamy zbytečně moc peněz. To všechno odhalíme v analýze a případně navrhneme úplně novou strategii, která vám bude přesně sedět. Z dlouhodobého hlediska tak v podstatě šetříte. Kampaně mohou být levnější, přitom účinnější.

 

Ještě, než začnete propagovat web a spustíte placené kampaně, nechte si vypracovat audit webu. Odhalíme slabá místa ve vaší strategii, navrhneme nové komunikační kanály a optimalizujeme reklamy. O váš web či e-shop se zkrátka postaráme od A do Z.

Napište nám, co vás nejvíc zajímá. Odepíšeme obratem!