Blog o digitálním marketingu

Responzivní inzerce

Jistě jste už minimálně jednou zaslechli výrazy responzivní nebo kombinovaná reklama. Tušíte, že se tyto názvy používají v marketingovém PPC světě, ale nic víc vám tyto pojmy neříkají? Pojďme si je trochu představit.

Google Marketing Live 2018 - Novinky pro letošní rok

Google Marketing Live 2018 - Novinky pro letošní rok

Google na Marketing Live 2018 připravil spoustu novinek, pojďme se na ně podívat. Některé z nich se daly předpokládat, jiné nás lehce překvapily. Ty nejzásadnější z nich jsme pro vás shrnuli a nyní je rádi představíme. Google Marketing live 2018 se konal v červenci v San Jose v Kalifornii.

Jak zvednout prokliky nejen na Heuréce a začít správně biddovat

Jak zvednout prokliky nejen na Heuréce a začít správně biddovat

Vlastníte e-shop a přemýšlíte jak dosáhnout toho, aby bylo vaše zboží lépe a více vidět v cenových srovnávačích? Trápí vás složitá administrativa biddingu nebo dokonce ani nevíte co bidding je a nemáte čas to zkoumat?

Pokud jste odpověděli třikrát ano, pak by vám mohl náš článek pomoci, jak se zorientovat v této problematice.

Chcete opravdu rychlé webové stránky? Zkuste AMP

Chcete opravdu rychlé webové stránky? Zkuste AMP

Všimli jste si někdy ikonky blesku ve výsledcích vyhledávání Google na mobilním telefonu? Právě ikonka blesku zastupuje projekt Accelerated Mobile Pages (AMP), díky této technologii nemusí návštěvník čekat dlouhé vteřiny, ale web má načtený přímo bleskurychle.